Facebook

Aktualności

Oferta pracy - Pracownik administracyjno-biurowy

Fundacja Joint Distribution Committee Poland poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy JCC Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • koordynacja grafiku dyżurów recepcji
  • koordynacja wizyt grupowych i indywidualnych
  • obługa korespondencji i prowadzenie zapisów na zajęcia
  • administracja budynku

 

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • sumienność i punktualność
  • doskonała indywidualna organizacja pracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

 

Mile widziane:

  • wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
  • rozeznanie w temacie współczesnego życia żydowskiego

 

Oferujemy:

  • pracę na podstawie umowy o pracę (pełen etat)
  • elastyczny grafik
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
  • możliwość rozwoju
  • możliwość podjęcia pracy w grudniu 2016

 

CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: biuro@jccwarszawa.pl do dnia 30.11.2016.

Prosimy o umieszczenie w aplikacjach klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Joint Distribution Committee Poland dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm)."

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Korzystanie z naszej strony oznacza zgod na wykorzystywanie plikw cookie, z ktrych niektre mog by ju zapisane w folderze przegldarki.
Wicej informacji mona znale w Polityce plikw cookies.
Akceptuj Polityk plikw cookies (Nie pokazuj mi wicej tego powiadomienia).